آنالیز استوری اینستاگرام: تعاملات (Interactions)
هنگام جستجو در اطلاعات آماری اینستاگرام ، با اصطلاحات ، نمودارها و اعداد مختلفی روبرو خواهید شد که همگی معیارهای مهم را نشان می دهند. اکنون ما به تجزیه و تحلیلInsights اینستاگرام خواهیم پرداخت ، معنی هر یک از این ارقام را مشخص خواهیم کرد و اینکه چگونه می توانید اطلاعات ارزشمند و کاربردی را از آنها استخراج کنید!
برای دسترسی به Instagram Insights ، به صفحه پروفایل خود بروید و در بالا ضربه بزنید می توانید روی دکمه منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و "Insights" را به عنوان اولین گزینه پیدا کنید. اینستاگرام Insights به سه زیر گروه تقسیم شده است که هر کدام دارای داده های آماری مختلفی است در این قسمت تعاملات(Interactions) را بررسی می کنیم.

داده آماری تعاملات(Interactions) نمایانگر کل اقداماتی است که افراد با دیدن یک استوری انجام می دهند ، از جمله پاسخ و بازدید از پروفایل.
- پاسخها(Replies): تعداد دفعات پاسخ دادن مردم به استوری شما.اما برخلاف نظرات روی عکس یا ویدیو ، این پاسخ ها در صندوق ورودی شما قرار می گیرند و به صورت عمومی نشان داده نمی شوند.
ایجاد استوری هایی که فالوورها را تشویق به پاسخ دادن می کند ، راهی عالی برای تقویت تعامل کلی شماست!به محتوایی که مخاطبان شما را به برقراری ارتباط با شما سوق می دهد بسیار توجه کنید!این تعاملات نه تنها به حفظ استوری های اینستاگرام در بالای مطالب فالوورها کمک می کند بلکه به ایجاد ارتباطات عمیق با مخاطبان نیز موثر است - بازدید از پروفایل(Profile Visits): تعداد دفعات مراجعه افراد به پروفایل شما از استوری شما.
- Sticker Taps: تعداد دفعاتی که مردم بر روی تگهای مکانی ، هشتگ ، ذکر یا تگ محصول در استوری شما ضربه زده اند.
چرا داده های آماری تعاملات(Interactions) مهم است؟
تجزیه و تحلیل تعامل میزان تعامل بیننده با داستان های شما را اندازه گیری می کند. پاسخ های مثبت و بازدید از پروفایل شاخص خوبی است که بینندگان آنچه را می بینند دوست دارند و مشتاق به اشتراک گذاری و یادگیری بیشتر هستند.نکته: یک راه موثر برای افزایش معیارهای تعامل اشتراک گذاری نظرسنجی ، سوالات و.هشتگهاست. این برچسب ها راه های سریع و آسان بینندگان را درگیر می کند و همچنین بازخورد ارزشمندی را به مارک ها ارائه می دهد.
پاسخ(Replies) در استوری های اینستاگرام چیست؟
پاسخ ها معیار تعامل است ، بنابراین نشان می دهد که آیا داستان شما برای تعامل کاربران به اندازه کافی جالب بوده است. پاسخها در کنار مطالب شما به صورت عمومی ارسال نمی شوند. هنگامی که کاربر پاسخ می دهد ، یک پیام خصوصی با شما باز می شود. اگر پاسخ های شما کم است ، سعی کنید با درج CTA یا سوالات خاصی از کاربران در محتوای خود مخاطبین خود را به پاسخ دادن ترغیب کنید.
بازدید از پروفایل(Profile Visits) در استوری های اینستاگرام چیست؟
- درباره شما یا تجارت خود بیشتر بداند.
- مطالب بیشتری راجع به خودتان در پروفایل قرار دهید.
- راهی برای برقراری ارتباط با شما پیدا کند.پس گذاشتن راههای ارتباطی نیز برای ارتباط گرفتن با مخاطبین ضروری است.
sticker taps در استوری اینستاگرام چیست؟

- اضافه کردن emoji برای ایجاد یک نظرسنجی
- استفاده از Stickers برای پرسیدن سوالات خاص، روشن و مرتبط
- استفاده از کپشنهای جذاب
